Bánat utca - népdal

2010.05.13. 21:40

Ez az utca bánat utca,
Bánat-kőből van kirakva.
Azt is a rózsám rakatta,
Hogy én sírva járjak rajta!

Nem járok én sírva rajta,
Járjon, aki kirakatta!
Nem járok én sírva rajta,
Járjon, aki kirakatta!

Világ teljes életemben
Sosem éltem kedvemre.
Most éltem volna kedvemre,
Most es bú száll a szűvemre.

Elgondoltam életemet,
Kire vetem bús fejemet?
Vetem fejem bujdosásra,
Idegen földön lakásra.

Állj meg, állj meg jószerencse!
Hadd üljek fel szekeredre!
Ha felülök szekeredre,
Tudd meg, nem jössz az eszembe!

Édesanyám sok szép szava,
Kit fogadtam, kit nem soha!
De most bizon­ megfogadnám,
Kezét, lábát megcsókolnám!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesimpressions.blog.hu/api/trackback/id/tr402001308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása