Edith Piaf

2011.01.30. 14:42

Nem, nem  és nem. Nem, nem  bánok semmit sem,

Akár jó akár nem ami volt, minden mindegy nekem,

Nem nem és nem. Nem , nem bánok semmit sem ,

ami volt szerte hullt mint az út kinek keres a múlt.

Gyertyát gyujtottam én minden emlék tűzén ,

ért sok  bánot öröm egy megköszönöm.

Régi szerelmekért sírni ugyan mit ér?

Mindent, mindent ha kell előről kezdek el,

Nem nem és nem . Nem , nem bánok semmit sem ,

Akár jó akár nem, ami volt minden mindegy nekem,

Nem nem és nem . Nem , nem bánok semmit sem ,

múlt velem nem jöhet mert életem ma kezdődik  veled.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesimpressions.blog.hu/api/trackback/id/tr42625313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása