Meggyes-túrós torta

2011.04.21. 11:18

 Elővettem egy régi receptemet, és kis változtatással újra életre keltettem: cseresznye helyett magozott meggy került bele, és fél adag kókuszreszelék csak. Anyukám nézte, hogy hogy fogom én azt a rengeteg túrót megsütni, és miért nem kell bele piskóta. :)) Nos, én csak összeállítottam, a hűtőszekrény pedig "megsütötte" nekem. Két óra után fogyasztható.

Photobucket

Hozzávalók:

500g tehéntúró, 1 tasak tejszinhabpor, 1 tasak zselatinpor, 150ml tej (tejszinhabporhoz), 100g porcukor, 100g kókuszreszelék, 1 üveg magozott meggybefőtt, lecseepegtetve.

Photobucket

Elkészitjük a tejszinhabot és a zselatint a használati utasitás szerint. Összekeverjük a túrót a tejszinhabbal, porcukorral, hideg zselatinnal, a kókuszreszelékkel. Egy kerek tortaformába alól szépen körbetettem a meggyeket, rákanalaztam egy adag túrós keveréket, majd teleszórtam meggyel, és végezetül rákanalaztam és elegyengettem ismét a maradék túrót rajta. Kekszet tettem a tetejére, majd egy tányért nehezéknek rá, és ment a hűtőbe "sülni".

Photobucket

Mire hazaértünk enni, már lemenőben volt a nap, a képeket a lenyugvó nap utolsó sugarai kacsingatnak vissza ránk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesimpressions.blog.hu/api/trackback/id/tr102858852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása