önző vagyok

2012.04.02. 15:58

 Igen önző vagyok, mert csak magamnak akarlak, Önző vagyok mert nem akarom hogy másra nézz, Önző vagyok mert azt akarom hogy minden percben velem legyél, hogy csak az én szemembe nézz csillogó szemeiddel, csak hozzám suttogj kedves szavakat,mindent akarok ami veled kapcsolatos...szerelmes vagyok, és a szerelem önzővé tesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://mesimpressions.blog.hu/api/trackback/id/tr134365768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása